Γενικά

Νέες Mercedes-AMG GLC 43 και GLC 63 E Performance

Η Mercedes-AMG παρουσίασε τη νέα ήπια υβριδική GLC 43 με 421 PS και την plug-in υβριδική GLC 63 E Performance με 680 ίππους.

Νέες Mercedes-AMG GLC 43 και GLC 63 E Performance

Ο σπορ βραχίονας της Mercedes-Benz παρουσίασε τις νέες «καυτές» εκδόσεις της GLC.

Ξεκινώντας από τη GLC 43, κινείται από έναν δίλιτρο τούρμπο απόδοσης 421 PS στις 6.750 rpm και 500 Nm ροπής στις 5.000 rpm που συνεργάζεται με ένα ήπια υβριδικό σύστημα 48V, με ένα ηλεκτρικό μοτέρ, το οποίο ανάλογα τις συνθήκες μπορεί να προσφέρει έως και 14 PS.

Νέες Mercedes-AMG GLC 43 και GLC 63 E Performance

Το μοτέρ στέλνει την ισχύ και στους τέσσερις τροχούς μέσω ενός 9τάχυτου αυτόματου κιβωτίου και του συστήματος τετρακίνησης 4MATIC. Το 0-100 km/h ολοκληρώνεται σε 4,8″ και η τελική ταχύτητα είναι περιορισμένη στα 250 km/h. Επιπλέον, η GLC 43 εξοπλίζεται με τετραδιεύθυνση και αερανάρτηση.

Όσο για τη GLC 63 E Performance, όπως και η C 63 αποχαιρέτησε τον V8 υιοθετώντας ένα plug-in υβριδικό σύνολο με ένα δίλιτρο τούρμπο μοτέρ.

Νέες Mercedes-AMG GLC 43 και GLC 63 E Performance

Το τελευταίο, έχει ισχύ 476 PS στις 6.725 rpm με τη ροπή του να αγγίζει τα 545 Nm από τις 5.250 έως τις 5.500 rpm. Πράγμα που σημαίνει ότι έχουμε να κάνουμε με τον πιο ισχυρό τετρακύλινδρο παραγωγής με 240 PS ισχύος ανά λίτρο.

Ο θερμικός κινητήρας συνεργάζεται με ένα ηλεκτρικό μοτέρ τοποθετημένο μαζί με ένα κιβώτιο δύο σχέσεων και ένα ηλεκτρονικά ελεγχόμενο μπλοκέ διαφορικό στον πίσω άξονα. Η ισχύς του αγγίζει για διάρκεια 10″ τους 204 PS.

Νέες Mercedes-AMG GLC 43 και GLC 63 E Performance

Σε κανονικές συνθήκες το ηλεκτρικό μοτέρ έχει ισχύ 109 PS, ενώ αντλεί ενέργεια από μία μπαταρία χωρητικότητας 6,1 kWh που του προσφέρει αμιγώς ηλεκτρική αυτονομία 12 km.

Το αποτέλεσμα όλων των παραπάνω είναι συνδυαστική απόδοση 680 PS και 1.020 Nm ροπής, επιταχύνοντας την από στάση στα 100 km/h σε 3,5″, με την τελική να είναι περιορισμένη στα 275 km/h.

Όπως και η GLC 43, η GLC 63 εξοπλίζεται με αερανάρτηση, τετραδιεύθυνση και αυτόματο κιβώτιο 9 σχέσεων το οποίο όμως λειτουργεί με το σύστημα τετρακίνησης 4MATIC+ με πλήρως μεταβαλλόμενη κατανομή ροπής ανάμεσα στους δύο άξονες.

Tέλος, η Mercedes-AMG έβαλε φυσικά το χεράκι της και στον τομέα της εμφάνισης με σπορ πινελιές στο εξωτερικό και το εσωτερικό καθώς και ανασχεδιασμένα γραφικά στον ψηφιακό πίνακα οργάνων και το infotainment.

ΠΗΓΗ: www.drive.gr

YellowRadio.gr

Yellow Radio FM 101.7, το ραδιόφωνο στην πρώτη γραμμή της ενημέρωσης! Το ραδιόφωνο που τολμάει να συγκρουστεί!
Back to top button