Γενικά

Νέες, 4κύλινδρες Mercedes-AMG GLC Coupé 43 και 63

Η Mercedes-Benz, μετά την παρουσίαση της GLC Coupé, αποκάλυψε τις σκληροπυρηνικές εκδόσεις του SUV της, τις AMG GLC 43 και 63 S E Performance.

Mercedes-AMG GLC Coupé

Οι Mercedes-AMG GLC 43 και AMG 63 S E Performance, είναι δύο από τα πλέον γρήγορα  SUV μοντέλα των Γερμανών, τα οποία ξεχωρίζουν οπτικά από τις απλές GLC Coupé.

Ανέκαθεν, τα μοντέλα Mercedes-AMG φημίζονταν για τους μεγάλους και δυνατούς κινητήρες τους. Θα περίμενε λοιπόν κανείς, πως τα δύο μεγάλα SUV των Γερμανών θα συνεχίσουν να εξοπλίζονται με κινητήρες V6 ή V8. Εντούτοις όμως, τα πράγματα δεν είναι ακριβώς έτσι.

Mercedes-AMG GLC Coupé

Οι νέες Mercedes-AMG GLC 43 και AMG 63 S E Performance αποχαιρετούν τους V6 και V8 κινητήρες. Τα μοντέλα εφοδιάζονται πλέον με τον τετρακύλινδρο, υπερτροφοδοτούμενο κινητήρα M139l 2,0 lt της Mercedes-AMG. O κινητήρας, κατά τα ειωθότα της εταιρίας από τη Στουτγάρδη, κατασκευάζεται από έναν μηχανικό.

Mercedes-AMG GLC Coupé

Ουσιαστικά, οι Mercedes- AMG GLC 43 και 63 S E Performance θυσίασαν ένα σημαντικό κομμάτι από τον ήχο τους για περισσότερη ισχύ, καλύτερη οικονομία καυσίμου και χαμηλότερες εκπομπές ρύπων. 

Mercedes-AMG GLC Coupé

Στη νέα AMG GLC 43, ο 4κύλινδρος υπερτροφοδοτούμενος κινητήρας 2,0 lt συνεργάζεται με ένα ήπιο υβριδικό σύστημα για να προσφέρει συνδυασμένη ισχύ 421 PS και 500 Nm ροπής. Το ήπια υβριδικό σύστημα 48V προσφέρει μια ώθηση 13 ίππων, οι οποίοι είναι αρκετά χρήσιμοι κατά την επιτάχυνση, σε ένα προσπέρασμα για παράδειγμα. Το σύνολο είναι αρκετά ζωηρό και σβέλτο, με το 0-100 km/h να έρχεται σε 4,8” (όσα δηλαδή χρειαζόταν και η απερχόμενη AMG GLC 43 με τον 3,0 lt V6 με 3,0 385 ίππων) και την τελική να περιορίζεται ηλεκτρονικά στα 250 km/h.

Mercedes-AMG GLC Coupé

Όποιος επιζητά ακόμα πιο γρήγορες επιδόσεις, καλό θα ήταν να στραφεί στην GLC 63 S E Performance. H συγκεκριμένη έκδοση της Mercedes-AMG, αξιοποιεί μία ακόμα πιο βελτιωμένη έκδοση του turbo M139l 2,0 lt. Αποδίδει 476 PS, χάρη στο μεγαλύτερο turbo που διαθέτει. Συν τοις άλλοις, στον πίσω άξονα υπάρχει ένα ηλεκτρικό μοτέρ, ικανό για 204 PS, με αποτέλεσμα η συνολική απόδοση του μοτέρ να φτάνει τους 680 PS και τα 554 Nm ροπής.

Φτάνει στα πρώτα 100 km/h σε μόλις 3,4”, με την τελική να περιορίζεται και πάλι ηλεκτρονικά, αυτή τη φορά στα 275 km/h.

Mercedes-AMG GLC Coupé

H μπαταρία της GLC 63 S E Performance (6,1 kWh) είναι προσανατολισμένη κυρίως στην ενίσχυση των επιδόσεων, όπως συμβαίνει στα περισσότερα plug-in hybrid Mercedes-AMG. H ηλεκτρική της αυτονομία άλλωστε περιορίζεται μόλις στα 12 km.

Και στις δύο περιπτώσεις, τα αυτοκίνητα είναι διαθέσιμα με ένα στάνταρ αυτόματο κιβώτιο εννέα σχέσεων. Και τα δύο μοντέλα διατίθενται σε τετρακίνητες εκδόσεις (με το γνωστό σύστημα 4MATIC). H GLC 63 S E Performance μπορεί να είναι διαθέσιμη και ως πισωκίνητη, για ακομα περισσότερο παιχνίδι.

Mercedes-AMG GLC Coupé

Τόσο η Mercedes-Benz GLC Coupé, όσο και η Mercedes-AMG Coupé μοιράζονται την ίδια ανάρτηση και τα ίδια φρένα.

Η κατασκευάστρια εταιρεία δεν έχει δώσει πληροφορίες αναφορικά με τις τιμές αλλά και το λανσάρισμά τους στην αγορά. Πιθανότατα, η GLC 43 θα αποτελέσει μέρους του καταλόγου της Mercedes το 2024, με την GLC 63 S E Performance να ακολουθεί ένα χρόνο αργότερα.

ΠΗΓΗ: www.drive.gr

YellowRadio.gr

Yellow Radio FM 101.7, το ραδιόφωνο στην πρώτη γραμμή της ενημέρωσης! Το ραδιόφωνο που τολμάει να συγκρουστεί!
Back to top button